یکی دیگر هم!

عشق یک خون آشام

یک نفس خون آشام ....

من نمی دونم دیشب چه اتفاق ی افتاد فقط روی میزم که شاخه گل رز قرمز تام بود یک شاخه گل رز دیگر هم اضافه شده بود به رنگ مشکی.                                                                                                                          از اتاق خوابم بیرون آمدم و رفتم پایین.با صدای بلند گتم:سلام.بعد مامانم از داخل اتاق خواب آنجلا بیرون آمد و گفت:چه خبرت است آنجلا خوابه پاشو از خانه برو بیرون تا بیدارش نکردی.بعد دوباره وارد اتاق خواب آنجلا شد و در بست.واقا نمی دونم چرا مادرم انقدر از  من بدش آید.از خانه بیرون رفتم وتصمیم گرفتم دوباره به جنگل ممنوعه بروم.به آنجا رفتم درخت ها جوری آسمان را پوشانده بودند که به نظرمی  آمد هوا تاریک است.همان طور که راه می رفتم احساس می کردم تمام حیوانات به من خیره شدند.دوباره به قلب جنگل رسیدم من تا یک روز دیگر یک خون آشام بودم و باید برای همیشه این جا زندگی میکردم درون تاریکی.این را بلند گفتم جوری که تمام پرنده های دور اطرافم پرواز کردند و رفتند.بعد یکی از پشتم گفت:فکر کنم حسابی زده به سرت یک خون آشام؟صدا پسرانه بود



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده درچهار شنبه 17 آبان 1391ساعت 19:51توسطaytena|


آخرين مطالب

Design By : Rihanna